A Felvarromról…

Bármilyen furcsa, van filozófiánk, meg vannak elveink is. Minden nap bringázunk. Akkor is, ha esik, ha fúj, és akkor is, amikor ti a légkondit kapcsolgatjátok. Cuccainkat elsőként magunknak gyártjuk, hordjuk, használjuk őket. Amit csak lehet, újrahasznosított anyagból oldunk meg. Szeretjük ezt csinálni, hiszünk benne, hogy a kézzel készített, egyedi cuccok reális alternatívái lehetnek a tömegtermelésnek.

A termékekről…

1. Miből és hogyan készülnek a termékek? Igyekszünk minél nagyobb arányban reciklikált alapanyagokból dolgozni: használunk láncszemeket, bicikligumit, újrafeldolgozott fémet és bőrt. A karkötők, övek, kulcstartók és robotok mind egyedileg, kézzel készülnek. A pólókat és a felvarrókat gyártatjuk, de természetesen minden minta saját ötlet.

2. Mennyire egyediek a termékek? Ha akarnánk, se tudnánk nagy szériában gyártani. Vannak termékek, amelyekből az alapanyag jellege miatt csak egy darabot tudunk készíteni. Az újrahasznosított alapanyagokból természetükből adódóan is korlátozott számú termékre futja. A kérésre, egyedi méretre, egyedi színkombinációban készített darabok nyilván egyediek. A robotok meg simán megismételhetetlenek.

3. De akkor nem azt kapom, ami a képen van? Egyedi termékeink vannak, reciklikált alapanyagokból, nem tudunk bemenni a boltba és venni 30 kiló kopott gumit karkötőnek, tehát a válasz: nem. Törekszünk a minél valóságosabb megegyezőségre, ennek megfelelően inkább terméktípusaink vannak. Amennyiben valamiből egy darab van, azt a termékoldalon jelezzük. Ha valamit már semmilyen változatban nem tudunk gyártani, igyekszünk jelezni a termék leírásánál. Ha mégis megelőznél bennünket, arról és minden másról a visszaigazoló emailben értesítünk.

4. Mennyire tartósak a termékek? Normál használat mellett minden termékünk tartós. Mi is ezt hordjuk.

5. Hogyan tudom meg, hogy mekkora a karkötő/övméretem? Karkötőnél tekerd körbe a csuklód valami puha anyaggal, cérnával, majd kiterítve mérd le. Az érték általában 16-24 cm közé esik. Ne hagyj rá, majd mi megtesszük! Öveknél az a legegyszerűbb, ha leméred egy meglévő öved hosszát, és ahhoz viszonyítasz.

6. Hogyan találom meg, amit keresek? Ha tudod a nevét, írd be a keresőbe a jobb felső sarokban. Ha nem, a termékek között bal oldalon válassz a megfelelő kategóriából vagy alkategóriából! A nyitó oldalon a termékek véletlenszerűen jelennek meg, arra nem érdemes várni.

7. És ha mást szeretnék? Írj az info@felvarrom.hu címre, megbeszéljük.

A rendelésről…

1. Miért egyesével kell rendelni? Mert minden darabot egyedi méretre gyártunk.

2. Meddig módosíthatok a rendelésen? A rendeléseden egészen a postára adásig módosíthatsz. (A postára adás napján tájékoztató emailt küldünk.) A módosítást kérő leveledre is küldünk egy megerősítő emailt. Ilyenkor természetesen a teljesítési határidők is módosulnak.

3. Mikorra kapom meg a cuccot? Általában egy hét alatt elkészítjük és elküldjük, illetve személyes átvétel esetén leadjuk átvételre a cuccodat, a pontos határidőt a rendelést visszaigazoló emailban írjuk meg. Onnantól rajtad vagy a csomagkézbesítés sebességén múlik.

A fizetésről…

1. Hogyan fizethetek? Az alábbi fizetési módokból választhatsz:

- PayPal: PayPalon keresztül a legegyszerűbb, valamint a leggyorsabb. Ha ezt az opciót választod, a visszaigazoló emailban kapod meg a PayPal címet, amire kérjük az utalást. Minden esetben megvárjuk a csomag feladása előtt, hogy a pénzed megérkezzen.

- Utánvét: Akkor fizetsz, amikor átveszed a csomagot a futártól/postástól. Ebben az esetben Magyarországon csak készpénzes fizetés lehetséges. Vedd figyelembe, hogy az utánvétes csomag szállítási díja magasabb!

- Készpénz: Budapesten személyes átvétel esetén, fizethetsz készpénzzel is. Az átvétel helye: Bajnok Fixie és Single bolt (1063 Budapest, Szív utca 11., hétfőtől péntekig: 12:00-20:00, kivéve: csütörtök: 14:00-20:00).

2. ÁFÁ-s számla? Amennyiben postával vagy futárszolgálattal kapod a megrendelést mindenképpen ÁFÁ-s számlát kapsz, személyes átvétel esetén nyugtát. Ha személyes átvétellel ÁFÁ-s számlát szeretnél, írd bele a megjegyzés rovatba!

3. Miért kell PayPalon előre fizetni? Nem előre fizetsz. Kifizeted, amit vásároltál, és mi elküldjük a cuccot. Pont.

A szállításról…

1. Hova szállítunk? A világ minden részére. Kizárólag Budapesten lehetséges a személyes átvétel is.

2. Mennyibe kerül a szállítás, és meddig tart? Attól függ mit és mennyit rendelsz. A termékek mérete és összsúlya határozza meg, hogy ajánlott levélként vagy standard postai csomagként célszerűbb és gazdaságosabb postázni a zsákmányt. A rendelési felületen feltüntetett szállítási díjak maximum 20 kilogrammig, standard méretű csomagokra vonatkoznak. Mi mindig a legkedvezőbbet, legolcsóbbat és leggyorsabbat igyekszünk választani, amennyiben látunk a küldésre kedvezőbb módot azt jelezzük. A szállítási idő tartalmazza az esetleges gyártását is a terméknek, amennyiben nincs belőle raktáron. Ha csúszás adódik a szajré elkészítése miatt azt emailben jelezzük.

3. Szállítási módok? Az alábbi lehetőségek közül választhatsz:

- Futárszolgálat: A DPD Hungária Kft. futárszolgálattal vagyunk szerződve. Házhoz viszik a csomagot, annak ellenére szeretjük őket, hogy nem olcsók. A szép ruhájukat meg kell fizetni, na.

- Magyar Posta: Kizárólag ajánlva postázunk, gazdagon becsomagolva. Átvétel a postástól/postán.

- Személyes átvétel: Ez a legolcsóbb megoldás, amennyiben el tudsz érte jönni a Bajnok Fixie és Single boltba (1063 Budapest, Szív utca 11., hétfőtől péntekig: 12:00-20:00, kivéve: csütörtök: 14:00-20:00). Ebben az esetben kapsz egy visszaigazoló emailt, mikor mehetsz a boltba átvenni a rendelésedet, és természetesen nem számolunk fel szállítási költséget.

4. Mik a szállítási díjak? Mennyi idő alatt ér ide a csomag? Íme egy táblázat a lehetőségekről.
(Az árak Áfa-val értendők.)

¹ Postai küldeményt kizárólag ajánlva, adunk fel.
² A feltüntetett idő átlagos szállítási idő! A szállítási idő tartalmazza az esetleges gyártását is a terméknek amennyiben nincs belőle raktáron. Ha csúszás adódik a szajré elkészítése miatt azt emailben jelezzük.

A tisztításról…

A külső guminak bármikor jót tesz, ha egy jó zsíros („kéknivea”) krémmel bekened, majd egy puha kefével kifényesíted. A belsőből készült termékeket is ugyanígy szépítheted. A fémet tartalmazó cuccokat lehetőleg ne érje víz, ha mégis, mihamarabb töröld szárazra! A zsíros krém tökéletes a bőrből készült termékekre, részekre is, időnként nem árt őket átdörzsölni vele. A gumibelső övet nyugodtan kimoshatod 30 fokon a ruháid között, ha elkoszolódik a szegélye, csak pattintsd le róla a csatot.

Az esetleges problémákról…

1. Nem merek rendelni! Ezzel így nem tudunk mit kezdeni. Tekintsd meg a Flickr galériánkban a sok-sok csodálatos fényképünket és lájkolj bennünket Facebookon, és láss csodát: vannak emberek a weblap mögött, akik tolják a Felvarrom nagy fekete tanyabájkját. Ugyanitt értesülhetsz arról is, melyik rendezvényen, vásáron, bolhapiacon árulunk legközelebb.  Ha nem hiszel a netes rendelésben, próbálkozz a viszonteladóinknál! Vagy gyere el egy vásárba, ahol személyesen árulunk, és ahol megtapogathatod, felpróbálhatod megveheted  és hazaviheted! Legyél pozitív és optimista!

2. Nem jó rám! Fogadjunk, hogy nem olvastad el „A termékekről…” rész 5. pontját. De ha igen, és mi hibáztunk, akkor is mindig megoldottuk! Mi sem vagyunk tévedhetetlenek.

3. Ajándékba kellene, és nem tudom a méretet! Írj egy emailt az info@felvarrom.hu-ra, megoldjuk.

4. Nem kaptam meg a csomagot! Sajnos történt már ilyen is. „Elkeveredett a csomag.” Minden esetben panaszt tettünk, és újraküldtük a szajrét.

És a kötelező jogi duma…

Általános szerződési feltételek (letölthető pdf)